شروعی دوباره
سلامی دوباره بعد از کلی غیبت.
امیدوارم منو ببخشین.
انشاءالله اگه خدا بخواد دوباره وبلاگ بازی رو راه میندازم ولی با یه شیوه دیگه.
بعد از عمری اومدیم آپ کردیم اگه خدا بخواد میخوام همه چی تو وبلاگ بذارم. از شیر آدمیزاد گرفته تا جون مرغ.
با نظرهاتون منو همراهی کنین.
+ نوشته شده در جمعه هفدهم آذر ۱۳۸۵ ساعت 16:28 توسط فرهاد
|